Od wczoraj czas świętowania, to bardzo miły czas

 Niedziela, 21 sierpnia 2 22r godz. 19:40


         Witajcie"

 No cóż, i tak, jak to widać w temacie, od wczoraj od rana, nastał dla mnie piękny czas. Czas Świętowania! Świętowanie może nie jest z jakiegoś specjalnego względu, bo jak otworzyłem skrzynkę pocztową, i zobaczyłem mejla z Bydgoszczy Głównej, wiedziałem, że jest dobrze.

Otuż jest odpowiedź, na moją skargę na Pana konduktora - Kierownika, z którym wracałem ostatnio z torunia Głównego. Podróż oczywiście była docelowo z Węgorzewa ale jedynie w Toruniu Drużyna konduktorska się mi tak naraziła, że nie wrymściłem. No nie mogłem, i postanowiłem, że zgłoszę tym razem wybryk. No zawsze przemilczałem, ale w tym momęcie kropla przelała miarę. No i w piątek przyszła odpowiedź, że wszystko przebiegło po mojej myśli, pouczenia zostały wystosowane i mam nadzieję, że może chociarz przez najbliższy czas, kolej będzie się pilnowała. No cóż, jeśli mam zgłaszać swoje przejazdy, a potem to i tak znaczy mniej niż gdybym nie zgłosił przejazdu,to samo się rozumie przez się. 


Tak, tak, no więc świętowanie przebiega przy dużej ilości kawy, smarzonych byczych jajach, frytkach własnej produkcji ijerwie.


Podzieliłem się z kumplem z byłej pracy moim szczęściem, i przyjechał do mnie świętować. W sumie, można by pewnie przy alko świętować,ale ja nie mogę, bo chemioterapia i takie tam, a on nie może bo przyjechał samochodem.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Sny o Pływaniu

Tajemnicza nieznajoma

Zaangarzowanie - Daje...